Yılın Sosyal Medya Kampanyası: Bi Liran Var mı?

Yılın Sosyal Medya Kampanyası: Bi Liran Var mı?

Yeşilay, 16. Altın Örümcek Web Ödüllerinde “Sosyal Medya Kampanyası” kategorisinde birinci ve halkın oylarıyla “halkın favorisi” seçildi.

Yeşilay, “Bi’ Liran Var Mı?” bağış kampanyası ile 16. Altın Örümcek Web Ödüllerinde “Sosyal Medya Kampanyası” kategorisinde birinci ve halkın oylarıyla “halkın favorisi” seçilerek iki ödüle birden layık görüldü. 8 Kasım tarihinde Tim Show Center’da gerçekleşen törende her iki ödül de Yeşilay ve CFA Reklam Ajansı’ndan katılan temsilcilere takdim edildi. Yeşilay’ı “halkın favorisi” seçerek bu onuru yaşatan halkımıza teşekkürü bir borç biliyoruz.

Yeşilay tarafından hayata geçirilen “Bi’ Liran Var Mı?” kampanyası para vererek farkında olmadan kişilerin bağımlık yapıcı maddeye ulaşmasını kolaylaştıran vatandaşlara “Bağımlılığa değil, bağımlılıkla mücadeleye destek olun” çağrısında bulunuyor. Bağımlılığa karşı verilen mücadelede kamuoyunun desteğine vurgu yapılan kampanya, tüm vatandaşların bu mücadelenin bir parçası olmaya çağırıyor. 

Altın Örümcek Web Ödülleri, web ve internet teknolojileri kullanılarak gerçekleştirilen başarılı projelerin daha iyi tanıtılması ve hak ettiği değeri bulması amacıyla her yıl düzenleniyor.